Een nieuwe uitdaging - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Inge Bruin - WaarBenJij.nu Een nieuwe uitdaging - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Inge Bruin - WaarBenJij.nu

Een nieuwe uitdaging

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

14 Januari 2014 | Nederland, Groesbeek

Hi there,

Even als afleiding tussen de voorbereiding door voor mijn verdediging...

Na een ingeinusa en ingeincanada, is er nu een ingeinitaly! Over ongeveer 2.5 week is het dan zover... dan stap ik in het vliegtuig naar Italië waar ik vier maanden zal gaan studeren aan de universiteit in Castellanza.

Maar voordat het zover is heb ik nog het een en ander thuis te doen, ben ik druk bezig met de voorbereiding van mijn verdediging (Go komt hopelijk volgende week woensdag :O) en afscheid nemen.. naja laten we niet vergeten de verdediging halen natuurlijk! Het belangrijkste van alles!! Dus twee spannende weken voor de boeg!

Voel je vrij om mij tijdens deze nieuwe uitdaging te volgen en een berichtje achter te laten :D

Hopelijk nog tot voor mijn vertrek en anders tot in juni!